با سلام :)

بازم با یک آموزش از سری آموزش های حرفه ای کانتر سورس در خدمت شما عزیزان هستیم :X

این سومین قسمت توضیحات جامع هست و مربوط میشه به آموزش کار با Flashbang,Grende,Smoke Grende که خیلی تو بازی شما تاثیر خواهد گذاشت.

امروز هم زیاد وقتتون رو نمیگیرم حدود 5 الی 6 ساعتی :D امیدوارم این آموزش بتونه رو شما تاثیر خوبی بزاره :D

***

دلیل استفاده ما از Flashbang,Grende,Smoke Grende چیست ؟

هر کدام از این سه صلاح کار مخصوص به خودش رو داره و میتونه تاثیرات خیلی زیادی در از بین بردن دشمنان را برای شما فراهم کنه.

  • Flashbang یا کور کن : استفاده از این صلاح باعث میشه که بطور کامل دید بازیکن حریف را از بین ببرید ، اما اگر بازیکن حریف نیز کمی حرفه ای تر باشه مثله من :D میتونه یک ثانیه دچار این مشکل بشه :) ولی اگر بطور دقیق حساب کنیم حدود 5 الی 8 ثانیه طول میکشه تا بازیکن حریف از حالت کور در بیاد(البته در حالت استفاده از 2 فلش). در آموزش های امروز راه و روش هاشو بهتون میگم که چطوری کور کنید و چطوری کور نشید :D. بعد از استفاده از این صلاح بر روی دشمن صفحه دشمن کاملا یا کمی سفید خواهد شد و حالت نشانه و دید خود را از دست خواهد داد. مثله شکل های زیر :

کور شدن در حالت کامل

کور شدن در حالت نیمه

در حالت نیمه حدود 50 درصد میتوانیم حریف مقابل رو ببینم و اون رو بزنیم اما نشانه صلاح کمی خوب دیده نمیشه ولی بازیکنان حرفه ای مثله من :D میتونن حتی در حالت های کوری کامل و نیمه نیز دشمن را از بین ببرند. در حالت کوری کامل به شانس شما مربوط میشه :)

در مپ De_dust2 بازیکنان CT همیشه سریع میتوانند به در نزدیک شوند و در را مورد Camp خود قرار بدهند (کمپ به نوعی بازی گفته میشود که بازیکن یه جایی رو نشانه بگیره و جز اونجا به جلو راش (Rush) نکنه و همون قسمت رو Camp کنه :D میدونم متوجه نشدید :D) بهمین خاطر تنها کاره بازیکنان TR پرتاب کردن فلش از روی دیوار به سمته قسمت CT هست. این کار باعث میشه که بازیکنان CT حدود 1 الی 3 ثانیه در حالت کور باقی بمانند و شما به راحتی بتوانید قسمت مورد نظر خود را مورد نشانه و کمپ کردن قرار دهید. به تصاویر زیر توجه کنید :

تصویر شماره یک

تصویر شماره دو

در این حالت بازیکنان تیم CT خیلی سریعتر کور میشوند. اما راهی هم هست که کور نشوند :D اما چگونه ؟!

به تصویر زیر نگاه کنید :

اگر روبروی آن دیوار مانند تصویر زیر بایستید بعد از پرتاب کردن فلش ها از بالای در به سمت شما کور نخواهید شد.

و همچنین اگر از قسمت پله A (یا سایر قسمت ها)به طرف شما کور پرتاب شد و دیواری در آن قسمت نبود میتوانید با گرفتن صورت خود به طرف مخالف فلش از کوری صد در صد جلوگیری کنید.

  • Smoke Grende یا دودزا : باعث میشه که دید بازیکن حریف تا حدودی از شما دور باشه ولی شما به راحتی میتوانید از دودزایی که خودتان استفاده کردید بازیکنان حریف دشمن رو ببینید ولی بازیکنان دشمن شما را به سختی میتوانند ببینند.

مثال ها در تصاویر زیر :

میبینید که میتوانید قسمتی که بازیکنان CT از آن خارج میشوند را مشاهده کنید.

حال ببینیم که دشمن چگونه شما را میبیند.

میبینید که دید دشمن برای شما خیلی سخت میباشد و شما به راحتی میتوانید حریف را ببینید. نحوه استفاده از Smoke Grende به خود شما مربوط میشه و خود شما میدونید که در چه زمان هایی میتوانید از آن استفاده کنید. اما یکی از فوایدی که این صلاح داره اینه که میتوانید این رو به جایی بیندازید تا بازیکنان حریف را دچار مشکل کنید (بازیکنان تیم حریف فکر میکنند که در داخل این دودزا شاید بازیکنانی وجود داشته باشد و بهمین خاطر از سرعت پیش رفتن آنها کم میشود و شما میتوانید با تاکتیک های خود تیم حریف را شکست دهید.)

  • Grende یا نارنجک : توضیحات زیادی درباره این صلاح نمیدم چون خودتون بهتر این صلاح رو میشناسید و میتونید ازش استفاده کنید. با استفاده از نارنجک شما میتوانید بازیکن یا بازیکنانی که بصورت جمع وارد قسمت در یا سایر قسمت ها شده اند را حدود 50 درصد از HP آنها رو کم کنید. این صلاح بهتر است در وسطای بازی مورد استفاده قرار گیرد نه در اول بازی.

خب فکر میکنم این قسمت رو هم به خوبی به پایان رساندیم :)

در قسمت بعدی میخوایم شما را با جمع بندی نکات کاملا حرفه ای در کانتر سورس آشنا کنیم :)

سوالی داشتید در خدمتم :)